Müasir həyat tərzi gündə üç dəfə yemək üçün nəzərdə tutulub.

Healthy food clean eating selection: fish, fruit, vegetable, seeds, superfood, cereals, leaf vegetable on gray concrete background copy space

Səhər yeməyi günün ən əhəmiyyətli yeməyi olaraq bilinir, iş yerlərində nahar fasilələri verilir, ictimai və ailə həyatı axşam yeməyi ətrafında fırlanır. Bəs bu, ən sağlam yemək üsuludurmu? Nə qədər tez-tez yemək sualından əvvəl elm adamları nə vaxt yeməmək barədə düşünməyi məsləhət görürlər. Qida istehlakının səkkiz saatlıq müddətlə məhdudlaşdırıldığı aralıq oruc əsas tədqiqat sahəsinə çevrilir. ABŞ-ın Kaliforniya ştatındakı Salk Bioloji Tədqiqatlar İnstitutunun klinik tədqiqatçısı və “Nə vaxt yemək lazımdır?” adlı 2019-cu il məqaləsinin müəllifi Emily Manoogian deyir ki, gündə ən az 12 saat yemək yeməmək həzm sisteminin dincəlməsinə şərait yaradır.

Əsrlər boyu biz üç dəfə yemək yeməyi şərtləndirmişik, lakin indi bu sual altındadır və insanların yeməyə baxışı dəyişir. Bizim daha çox oturaq həyat tərzimiz var, biz 19-cu əsrdəki insanlar qədər işləmirik və buna görə də daha az kaloriyə ehtiyacımız var. Uzun müddətdə düşünürəm ki, gün ərzində bir yüngül və bir ağır yeməyə qayıdacağıq. Bu dəyişiklik iş tərzimizdən asılı olacaq, iş saatlarımız həlledici amil olacaq. Yemək cədvəllərini arxada qoyub gündə üç dəfə yeməyə keçməyimizin səbəbi yemək bolluğu idi.

 

Həlimə Əliyeva

 

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.